სახელწოდება
- ქრისტიანული ხელოვნება
პროექტის მთავარი იდეა - მოსწავლეები იცნობენ შუა საუკუნეების ხელოვნებას, იციან როდის შემოვიდა
ქრისტიანობა , რა
გავლენა იქონია ხელოვნებაზე.
პროექტის აქტუალობა/მნიშვნელობა:
პროექტის განხორციელების შემდეგ მოსწავლეები შეძლებენ
:
. ქრისტიანული ხელოვნების ნიმუშები ( ტაძარი , ფრესკები,
ხატები და სხვ.)
. განასხვაონ ქრისტიანული ტაძრების ტიპები.
. ნახატისგან განასხვაონ ფრესკები . ხატები.
. ამოიცნონ მშობლიური ქვეყნის ქრისტიანული კულტურის
ძეგლები.
პროექტის მიზნები
- მოსწავლეები უკეთ გაეცნონ მსოფლიოსა და მშობლიური ქვეყნის კულტურულ მემკვიდრეობას. იცოდნენ რა გავლენა
იქონია ხელოვნების განვითარებაზე ქრისტიანობამ.
მოსწავლეთა ასაკი - 11-12 წელი. VII კლასი
ვადების ხანგრძლივობა - 2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/ რა შეიძლება შეიქმნას - მოვამზადებთ
ელექტრონულ პრეზენტაციას და ჯვარ-გუმბათოვანი ტაძრის მაკეტს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები - ინტერნეტი,
კომპიუტერი, პროექტორი, სახელმძღვანელო, რეპროდუქციები, მუყაო.
პროექტის მსვლელობა - ძირითადი აქტივობები
აქტივობა 1- საპროექტო თემის შერჩევა, ჯგუფის შერჩევა
და ვადების განაწილება, შესაბამისი კითხვების ჩამოყალიბება;
ა) გაიხსენონ როდის გავრცელდა ქრისტიანობა;
ბ) რა იციან ქრისტიანული ხელოვნების ძეგლების ( ტაძრების,
ფრესკების, ხატების) შესახებ;
გ) კიდევ რა ნიმუშები იციან ქრისტიანული კულტურის;
აქტივობა 2 - ჩამოვაყალიბებ საპროექტო ჯგუფს . შეიმუშავებენ
გეგმას, გაანაწილებენ დროს.
აქტივობა 3 - ერთად განიხილავენ მათ მიერ ინდივიდუალურად
მოპოვებულ მასალას,
აირჩევენ საჭირო ინფორმაციებს, ფოტოებს, რეპროდუქციებს და სხვა საჭირო
ნიმუშებს.
აქტივობა 4 - ნამუშევარს წარმოადგენენ ელექტრონული პრეზენტაციის
სახით. მოამზადებენ მცირე მოხსენებებს და დაამზადებენ ტაძრის მაკეტს.
მასწავლებელი თვალყურს ადევნებს ჩართულობას, ინტერესს,
თანამშრომლობას.
აქტივობა 5 - პროექტის პრეზენტაცია
მსმენელთა წინაშე წარმოადგენენ ფოტო აუდიო და ვიდეო
მასალას შესაბამისი კომენტარით (მცირე მოხსენების სახით)
აქტივობა 6 - შეფასება
მასწავლებელი აფასებს შეფასების სქემით, მოსწავლეები-
ანგარიშის სახით.
კითხვები: 1 რამ გამოიწვია ყველაზე მეტი ინტერესი.
2 რას შეცვლიდით, დაამატებდით შემდეგში
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
მაღალი
|
მსჯელობა
|
ვერ მსჯელობს პროექტთან
დაკავშირებით
|
მსჯელობს მაგრამ ვერ ახდენს აუდიტორიის
დაინტერესებას
|
მსჯელობს
საინტერესოდ
|
მსჯელობს გარკვევით და დამაჯერებლად
იწვევს საყოველთაო ინტერესს
|
ჯგუფური თანამშრომლობა
|
არ თანამშრომლობს
ჯგუფთან
|
ნაწილობრივ
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
ჯგუფის წევრებთან აქვს კარგი ურთიერთობა
|
აქტიურად თანამშრომლობს ჯგუფის ყველა წევრთან
|
ინფორმაციის მოძიება
|
ვერ ახერხებს ინფორმაციის მოძიებას
|
არ ახდენს მასალის მოძიებას
|
ინფორმაციას მოიძიებს სრულად
|
სწრაფად და ორგანიზებულად ახდენს ინფორმაციის მოძიებას
|
საგნებთან
/ საგნობრივ ჯგუფებთან / სგ-სთან კავშირი
ხელოვნება სგ-VII 6. მოსწავლეს შეუძლია
გუნდში მუშაობა შემოქმედებითი და საორგანიზაციო პრობლემების გადასაჭრელად.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე
- ანაწილებს ფუნქციებს შესასრულებელი ამოცანის მიზნიდან გამომდინარე
- განსაზღვრავს სამუშაოს შესრულების სავარაუდო ვადებს და იცავს დროის ლიმიტს ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას
- მონაწილეობს ერთობლივი შემოქმედებითი და საორგანიზაციო გადაწყვეტილების მიღებაში.
სგ
VII 12 მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი ისტორიასთან
და კულტურასთან.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე
- მსჯელობს იმის შესახებ, თუ რა გავლენა იქონია ისტორიულმა და კულტურულმა კონტექსტმა ნამუშევრის შინაარსზე.
- ამოიცნობს ხელოვნების ნიმუშს, როგორც ამა თუ იმ კულტურის კუთვნილებას ვიზუალური ელემენტების მიხედვით.
- ამოიცნობს ისტორიულ მოვლენას, რომელიც შემოქმედის წყაროდ იქცა.
პროექტის ხელმძღვანელი: თამარ ლომჯარია.
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: tamarlomjaria@gmail.com
No comments:
Post a Comment